fredag 15. juli 2011

Endelig kom urnen til Ajax.

Vi måtte avlive verdens beste hund 2 juli. Det er vel noe av det vanskligste jeg noengang har gjort!. Han har fulgt meg i mine 4 kanskje vanskligste år og betydde alt for meg. Har vært noen veldig tunge og triste dager men sånn skal det kanskje være?

Bestemte oss for å få urnen hjem etter kremering.
I dag ringte de fra dyrlegen og sa den var kommet. Samboer kjørte innom og hentet den på vei hjem.
Var veldig rart og trist og se den svarte blanke urnen stå på benken.

Tenk at den lille krukka inneholder hele min fantastiske hund og bestevenn.

Har ikke helt bestemt oss for om vi og evt hvor vi skal grave den ned. Men føler det er riktig å ha han "hjemme" hos oss igjen!
 
Tiden leger alle sår, vi får nå se!...


Sov godt verdens beste pudding, vi savner deg ekstremt og elsker deg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar